Journal archive for Google Scholar Robot!

Social Welfare Quarterly

فصلنامه رفاه اجتماعی



Volume 24, Number 95 (2024-12)


Gender Violence: Presenting a Grounded Theory
خشونت جنسیتی: ارائه یک نظریه زمینه‌‌ای
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Special Educational Needs of Orphaned and Vulnerable children and adolescents living in Welfare Centers
نیازهای ویژه آموزشی کودکان و نوجوانان ساکن مراکز سازمان بهزیستی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Prevention of suicide in Iranian teenagers; A scoping review
پیشگیری از خودکشی در نوجوانان ایرانی؛ مروری قلمرونگر
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Predicting Suicide Ideation Based on Cognitive Emotion Regulation Mediated by Thwarted Belongingness among Adolescents
پیش‌‌‌‌‌‌‌بینی ‌فکر خودکشی براساس تنظیم شناختی هیجان با واسطه گری تعلق‌پذیری خنثی در نوجوانان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Women's sexuality from temporary marriage: a phenomenological study
زیست جنسی زنان در ازدواج موقت: یک مطالعه پدیدارشناسی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The status of social hope among adults in Tehran
بررسی وضعیت امید اجتماعی در میان شهروندان بزرگسال شهر تهران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Attitudes of n students and social workers toward poverty in Iran
نگرش مددکاران اجتماعی به فقر: ترجمه و تطابق فرهنگی و اعتبار یابی ابزار اندازه گیری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Explaining the socialization process of people with disabilities through sports activities
تبیین فرآیند اجتماعی شدن افراد دارای معلولیت از طریق فعالیت‌های ورزشی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Exploring the sociological factors that contribute to individuals' voluntary work in charitable centers for child labor and street children in Tehran city
علل جامعه شناختی گرایش افراد به کار داوطلبانه در مراکز خیریه کمک به کودکان کار و خیابان در شهر تهران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Relationship between Hidden Curriculum and Sexual Violence of Married Female Students Considering the moderating Role of Emotional Intelligence
رابطۀ برنامۀ درسی پنهان و خشونت جنسی دانشجویان زن متأهل با توجه به نقش تعدیل گری هوش هیجانی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles