| ابعاد | کمترین نمره | بیشترین نمره | میانگین | انحراف معیار |
| برنامه درسی پنهان | 26 | 82 | 4/ 26 | 4/ 6 |
| شناختی | 9 | 38 | 43/ 26 | 86/ 3 |
| عاطفی | 13 | 42 | 65/ 27 | 12/ 3 |
| روانی - حرکتی | 8 | 27 | 53/ 17 | 82/ 5 |
| ابعاد | کمترین نمره | بیشترین نمره | میانگین | انحراف معیار |
| همسرآزاری | 51 | 137 | 4/ 94 | 5/ 14 |
| بدرفتاری روانی | 23 | 61 | 3/ 41 | 26/ 7 |
| بدرفتاری جسمانی | 16 | 37 | 9/ 21 | 13/ 6 |
| بدرفتاری جنسی | 14 | 32 | 7/ 23 | 18/ 4 |
| ابعاد | کمترین نمره | بیشترین نمره | میانگین | انحراف معیار |
| هوش هیجانی | 51 | 184 | 4/ 112 | 4/ 17 |
| تنظیم هیجانات | 21 | 41 | 3/ 31 | 02/ 5 |
| استفاده از هیجانات | 12 | 26 | 9/ 19 | 12/ 3 |
| ارزیابی هیجانات | 10 | 22 | 16/ 16 | 24/ 3 |
| ادراک و فهم هیجانات | 29 | 53 | 7/ 32 | 01/ 5 |
| مقدار آماره KMO | آماره کای دو | درجه آزادی | مقدار احتمال (p) |
| 835/ 0 | 26/ 7263 | 150 | 000/ 0 |
| بار عاملی | مقدار T | ضریب تعیین (R2) | ||
| برنامه درسی پنهان | شناختی | 88/ 0 | 22/ 28 | 7744/ 0 |
| عاطفی | 89/ 0 | 24/ 27 | 7921/ 0 | |
| روانی - حرکتی | 87/ 0 | 26/ 26 | 7569/ 0 | |
| هوش هیجانی | تنظیم هیجانات | 86/ 0 | 28/ 27 | 7396/ 0 |
| استفاده از هیجانات | 85/ 0 | 26/ 25 | 7225/ 0 | |
| ارزیابی هیجانات | 852/ 0 | 32/ 28 | 7259/ 0 | |
| ادراک و فهم هیجانات | 89/ 0 | 24/ 26 | 7921/ 0 | |
| خشونت جنسی | بدرفتاری روانی | 785/ 0 | 25/ 22 | 6162/ 0 |
| بدرفتاری جسمانی | 832/ 0 | 21/ 23 | 6922/ 0 | |
| بدرفتاری جنسی | 825/ 0 | 18/ 21 | 6806/ 0 |
| شاخصهای برازش | حد مجاز برای شاخص برازش | مقدار به دست آمده از مدل اولیه | نتیجه |
| X2/ df | کوچکتر از 3 | 87/ 1 | مناسب |
| RMSEA | کوچکتر از 08/ 0 | 030/ 0 | مناسب |
| PNFI | بزرگتر از 5/ 0 | 87/ 0 | مناسب |
| GFI | بزرگتر از 8/ 0 | 94/ 0 | مناسب |
| AGFI | بزرگتر از 8/ 0 | 93/ 0 | مناسب |
| NFI | بزرگتر از 9/ 0 | 99/ 0 | مناسب |
| NNFI | بزرگتر از 9/ 0 | 98/ 0 | مناسب |
| CFI | بزرگتر از 9/ 0 | 997/ 0 | مناسب |
| RFI | بزرگتر از 9/ 0 | 99/ 0 | مناسب |
| IFI | بزرگتر از 9/ 0 | 96/ 0 | مناسب |
| برنامه درسی پنهان | شناختی | عاطفی | روانی-حرکت | خشونت جنسی | |
| برنامه درسی پنهان | 1 | ||||
| شناختی | 632/ 0** | 1 | |||
| عاطفی | 729/ 0** | 714/ 0** | 1 | ||
| روانی - حرکتی | 683/ 0** | 625/ 0** | 729/ 0* | 1 | |
| خشونت جنسی | 863/ 0** | **854/ 0 | 900/ 0** | 869/ 0** | 1 |
| هوش هیجانی | تنظیم هیجانات | استفاده از هیجانات | ارزیابی هیجانات | ادراک و فهم هیجانات | خشونت جنسی | |
| هوش هیجانی | 1 | |||||
| تنظیم هیجانات | 637/ 0** | 1 | ||||
| استفاده از هیجانات | 719/ 0** | 714/ 0** | 1 | |||
| ارزیابی هیجانات | 693/ 0** | 625/ 0** | 729/ 0* | 1 | ||
| ادراک و فهم هیجانات | 873/ 0** | **854/ 0 | 900/ 0** | 869/ 0** | 1 | |
| خشونت جنسی | 215/ 0-** | 285/ 0-** | 295/ 0-** | 245/ 0-** | 256/ 0-** | 1 |
| هوش هیجانی | تنظیم هیجانات | استفاده از هیجانات | ارزیابی هیجانات | ادراک و فهم هیجانات | |
| هوش هیجانی | 1 | ||||
| تنظیم هیجانات | 445/ 0** | 1 | |||
| استفاده از هیجانات | 625/ 0** | 614/ 0** | 1 | ||
| ارزیابی هیجانات | 621/ 0** | 619/ 0** | 605/ 0* | 1 | |
| ادراک و فهم هیجانات | 578/ 0** | **584/ 0 | 506/ 0** | 569/ 0** | 1 |
| برنامه درسی | 322/ -0** | 480/ -0** | 388/ -0** | 395/ -0** | 464/ -0** |
| متغیرها | برنامه درسی | خشونت جنسی | هوش هیجانی |
| برنامه درسی | 1 | ||
| خشونت جنسی | 65/ 0* | 1 | |
| هوش هیجانی | 322/ 0-** | 863/ 0** | 1 |
| ضریب همبستگی چندگانه (R) | ضریب تعیین (R2) | F | Df1 | Df2 | مقدار احتمال (p) |
| 65/ 0 | 43/ 0 | 7/ 43 | 2 | 116 | 001/ 0 |
| 31/ 0 | 21/ 0 | 22/ 21 | 2 | 116 | 002/ 0 |
| متغیرها | B | بتا (β) | t | مقدار احتمال (p) |
| خشونت جنسی | 61/ 0 | 65/ 0 | 25/ 9 | 001/ 0 |
| هوش هیجانی | 14/ 0 | 31/ 0 | 5/ 0 | 002/ 0 |
| بازنشر اطلاعات | |
|
این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است. |